Ολοκληρώθηκε ο 1ος και 2ος κύκλος της θεωρητικής κατάρτισης των ωφελούμενων της δράσης: «Επιταγή κατάρτισης για νέους ανέργους 18-29 ετών»


Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013 στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «INTERACTIVE  LEARNING», ο 1ος και 2ος κύκλος της θεωρητικής κατάρτισης 80 ωρών των ωφελούμενων της δράσης: «Επιταγή κατάρτισης για νέους ανέργους 18-29 ετών», η οποία συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και τους Εθνικούς πόρους.

Οι καταρτιζόμενοι έλαβαν μέρος στις εξετάσεις, για την πιστοποίηση των προσόντων που απέκτησαν από την ACTA τεχνοβλαστό του ΑΠΘ, ενώ θα ακολουθήσει η πρακτική τους άσκηση διάρκειας 500 ωρών σε επιχειρήσεις για την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας, ώστε να βοηθηθούν στην ομαλή τους ένταξη στην αγορά εργασία.
Οι ωφελούμενοι θα επιδοτηθούν έως 2.700 Ευρω και οι επιχειρήσεις δεν θα έχουν κανένα απολύτως κόστος καθ’ όλη τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης. Για όσες δε επιχειρήσεις μετά τη πάροδο της πρακτικής άσκησης επιθυμούν να συνάψουν σύμβαση εργασίας με τους ωφελούμενους του προγράμματος, προβλέπεται κάλυψη των ασφαλιστικών τους εισφορών έως ένα έτος. Οι δικαιούχοι του Voucher, καθώς και όσες επιχειρήσεις επιθυμούν να ενταχτούν στους νέους κύκλους προγράμματος που διοργανώνει το Interactive  Learning, ως εγκεκριμένος πάροχος της δράσης μπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα στο διαδικτυακό τόπο www.interactive.gr  ή να επικοινωνήσουν στο τηλ. 24610-49116 και στη διεύθυνση Ειρήνης και Κ. Δρίζη 1 (πεζόδρομος) Κοζάνη. Η θεωρητική κατάρτιση των ωφελουμένων στη θετική ενότητα: «Εξυπηρέτηση πελατών-τεχνικές πωλήσεων και επικοινωνίας», ολοκληρώθηκε με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις για την πιστοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησαν, από το φορέα πιστοποίησης προσόντων ACTA-τεχνοβλαστού του ΑΠΘ. Όπως τόνισε ο υπεύθυνος του Ιnteractive Learning κ.Γιάννης Ανδρονικίδης: «Σήμερα πλέον «το ξέρω» και «το μπορώ» δεν αρκεί απλά να το λέμε, αλλά και να το «πιστοποιούμε» από αξιόπιστους φορείς πιστοποίησης όπως η ACTA-τεχνοβλαστός του ΑΠΘ.    

    

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια